Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016



Απόφαση του Δ.Σ. του Φ.Σ. Νοσηλευτικής.

 Το νέο ακαδημαϊκό έτος ξεκίνησε για άλλη μια φορά με μεγάλες ελλείψεις, συνεχίζοντας στην λογική της υποχρηματοδότησης των Ιδρυμάτων. Συγκεκριμένα στο τμήμα μας, η έλλειψη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού εκφράζεται τόσο με την απουσία κλινικών εκπαιδευτών όσο και καθηγητών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το μάθημα της Φυσιολογίας.
Τα τελευταία χρόνια συντελέστηκε μια τελείως αντιεπιστημονική αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών, με αποτέλεσμα την ενοποίηση των μαθημάτων Φυσιολογίας και Παθοφυσιολογίας. Σε επόμενη, μάλιστα, αλλαγή του προγράμματος σπουδών το μάθημα της Παθοφυσιολογίας κατέληξε να μετατραπεί σε επιλεγόμενο. Είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικό ότι οι περικοπές αυτές γίνονται στο μάθημα της Φυσιολογίας! Σε ένα μάθημα οδηγό για κάποια άλλα μαθήματα όπως Παθολογία και Φαρμακολογία.
Το αποκορύφωμα όλων αυτών των αλλαγών, ήταν να ενημερωθούμε χθες ότι το συγκεκριμένο μάθημα σίγουρα πια θα διδάσκεται μαζί με την Ιατρική, το οποίο θεωρείται αναβάθμιση από την πρόεδρο και την αντιπρόεδρο της σχολής μας! Παρόλα αυτά, όλοι μας αντιλαμβανόμαστε πόσο «αναβαθμισμένα» μπορεί να διδάσκει και να παρακολουθεί κανείς ένα μάθημα σ ένα αμφιθέατρο με περίπου 400 φοιτητές! Εξ’ άλλου, η Νοσηλευτική  είναι διαφορετική σχολή από την Ιατρική με διαφορετικό επιστημονικό αντικείμενο, διαφορετικές ανάγκες και εξειδικεύσεις.
Κόντρα στον «εκσυγχρονισμό του να στοιβαζόμαστε στα αμφιθέατρα» που μας πλασάρουν, στην περαιτέρω υποβάθμιση του επιπέδου των σπουδών μας διεκδικούμε εδώ και τώρα μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό που να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες της σχολής μας!

Απαιτούμε:

  •   Να προληφθεί εδώ και τώρα καθηγητής για το μάθημα της Φυσιολογίας.

  • Πλήρωση των κενών θέσεων με καθηγητές με μόνιμη και σταθερή δουλειά.

  • Επαρκή χρηματοδότηση των σχολών μας, δεν κάνουμε καμία έκπτωση στην ανάγκη μας για ολοκληρωμένη μόρφωση στα πλαίσια των σύγχρονων αναγκών.